۱۳۸۸/۶/۱۸

فرش جدید




امروز یه فرش جدید برای اتاق نازلی خریدیم....

بساطی داشتیم موقع فرش خریدن، من و مازیار از یه فرشی خوشمون اومده بود و نازلی نه! من سعی کردم با دلیل و منطق به نازلی ثابت کنم فرش مزبور خوشگله، از اینکه دایره های نقش فرش، شبیه حباب های نقش کاغذ دیواری اتاقشن و ...

اما نازلی کوتاه نمی اومد، یه لحظه مازیار عصبانی شد و از فروشنده خواست تا فرش رو برامون ببنده که نازلی با عصبانیت شروع کرد به اعتراض کردن که مگه برای اتاق خودتون می خواین فرش بخرین که شما نظر می دین!...

و خوب ! متاسفانه حق هم داشت ...

نهایتن قرار شد گرچه اتاق ما نیست اما چون ما قراره پولش رو بدیم نظر ما هم لحاظ شه و نهایتن یه فرش که هر سه باهاش موافق بودیم خریدیم....

و البته انصافن فرش خوشگلیه !

۵ نظر:

  1. بلاگتون خیلی جالبه، گاهی از وجوه اشتراک خودم با نازلی شما متعجب می شم.
    ظاهرا هیچ کس نمی تونه به نازلیا زور بگه!

    پاسخحذف
  2. ناشناس۶/۲۲/۱۳۸۸

    با سلام . اميدوارم كه خانه اي براي خودش بخرد با فرشهاي زيبا. تمامي مردم ايران داراي خانه و فرشهاي زيباشوند.

    پاسخحذف
  3. zohreye azizam
    bebakhshid,nemitounam ba in system farsi type konam!
    ba takhire ziad tabrik migam baraye webloge jadidet!
    man albate nadidamet , ama fekr mikonam dokhtare khosh gelo hseytounet ziadi shabihe khodete souratesh!
    moraqebe khodet bash
    Fattaneh/mashad

    پاسخحذف
  4. ناشناس۷/۰۴/۱۳۸۸

    استفاده از ابزار اقتصادی برای تحمیل نظر خود. اگر نه به صورت کامل.اما بالاخره تا یه حدی که نه سیخ بسوزه و نه کباب. الان که خوب نگاه می کنم می بینم استدلال خیلی از پدر و مادرا سر موضوع ازدواج تقریبن همینه.شما حتی اصول زیبایی شناسی تون رو به زور وارد زندگی اون بچه می کنید!شما پدر و مادرا ذاتن دیکتاتورید.
    سارا- دوست نازلی

    پاسخحذف
  5. نه باید به نازلی یاد بدی که از گیس طلاهای خل و چل درخواست عبور از خیابان نکنه
    حالا چطور باید شناسایی کنه
    اوممم
    مشکل خودته ...

    پاسخحذف