۱۳۸۹/۵/۶

جاتون خالی!

جاتون خالی، به شدت مریضم! در حالیکه سر انگشتای پا ودستم یخ زده ، پیشونیم و چشمام داره از شدت تب می سوزه...تمام بدنم هم درد می کنه، گلاب به روتون! بیرون روی شدیدی هم دارم....اینا همش یعنی گرما زدگی و نتیجه ی نیم ساعت بیرون بودن امروزه!
اما واقعن جاتون خالی! نازلی با جدیت و آرامش تمام مدام دستمال خیس می ذاره رو پیشونیم و آروم آروم تو گوشم حرف می زنه و دل داری می ده و به یادم میاره که وقتی " بچه " بود من خیلی از این کارا براش کردم...
پ.ن. آریای نازنین، یادت میاد یه شب بهم زنگ زدی و گفتی که ماه رو نگاه کنم؟ چون ناهید یا همون زهره ، در نزدیک ترن فاصله به ماه بود؟ توی گودی هلال ماه؟.......می بوسمت

۶ نظر:

  1. ناشناس۵/۰۷/۱۳۸۹

    دوستان به جای ما

    پاسخحذف
  2. ناشناس۵/۱۰/۱۳۸۹

    تمام پيوندهاتون ايراد آدرس دارن.لطفاً اصلاح كنيد.ممنون

    پاسخحذف
  3. خوش به حال زهره که ماه‌ش دستمال خیس روی شبای تب‌دارش می‌ذاره

    و این‌که به‌روزم، با کمی دل‌تنگی

    پاسخحذف
  4. پ.ن: من هم می‌بوسم روی ماه زهره‌یی‌ت رو... همیشه

    پاسخحذف
  5. پریشبا خوابتو دیدم زهره، شدید
    کلی عجیب بود واسه خودش

    +

    مقارنه زیبای ماه و زهره هم بود

    +

    برای گفتن هیچ کدوم‌ش به‌ت دسترسی نداشتم!

    پاسخحذف
  6. سلام
    خوبي خانم
    نويد نيست
    نگرانم
    چيكار كنم
    مي گن به خونواده اون زنگ نزن
    پس چيكار كنم؟

    پاسخحذف