۱۳۸۸/۵/۲۷

بچه به عموش رفته!

این چند روز یه عالمه کامنت داشتم که همه گفتن نازلی خیلی شبیهمه، یاد یه خاطره افتادم، وقتی نازلی به دنیا اومد، احتمالن مثل همه موارد مشابه، خانواده ی من مدام از شباهت نازلی به من شگفت زده می شدن و مامان مازیار هم ، هی قسم و آیه و اگه می خواین عکسای بچگیهای مازیار رو نشون بدم و ...که بله نازلی کپی پسرم هست !

و البته نازلی هم مثل همه ی نوزادها هیچ شکل ویژه ای نداشت!

این وسط اما معلوم بود نازلی پوست روشنی داره و این اصلن شبیه مازیار با اون پوست تیره اش نبود!

مادر راه حل این رو هم پیدا کرده بود و مدام می گفت بچه مثل عمو بابکش سفیده!

و البته این وسط من که به خاطر تبار ترکم پوست خیلی روشنی دارم کاملن نادیده گرفته می شدم!


۱ نظر:

  1. :: ) احتمالا عمو بابک و بابا مازیار والدین شناخته شدند...

    واقعا بعضی ازین حرف ها انقدر بی پایه است که ادم نمیدونه چه جوری هضمش کنه!

    پاسخحذف