۱۳۸۸/۱۰/۳۰

داستان خرگوشها.......

یکروز دو تاخرگوشیبودند که باهم دیگه دوستبودندآن ها همی شه باهم دیگه می رفتندکه هویچ پیدابکنندآنجا خیلی خشگل بودیکدفهجارانگفت که هاران این جاکجاست منهم نمیدانم پس اینجاکجااست سلام منفرشته هستم خرگوشای ازیزامه اینجا جنگل استیک آلم اینتوهیواناست مسلنمسله چیمسله گرگ وشیروخرگوش راستی شما هم میتوانین دراین جازندگیکنیدنو مانمیخاهیم اینجازندگیکنیم ما آمدهیم که یک آلم هویچ پیدابکنیم من بهتون میگم که آن جایی که هویچ دارد آن بالا بالاها را میبینید آنجا کوه است آنجایکمزرعه است که فقد هویچ دارد برین آن بالابالاها
...............................
یک روز دو تا خرگوشی بودند که با همدیگه دوست بودند، آنها همیشه با همدیگه می رفتند که هویچ پیدا بکنند، آنجا خیلی خوشگل بود. یک دفعه جاران گفت که هاران این جا کجا است ؟
من هم نمی دانم اینجا کجا است
سلام ، من فرشته هستم خرگوشای عزیزم اینجا جنگل است. یک عالم این تو حیوان است،
مثلن مثل چی؟
مثل گرگ و شیر و خرگوش ، راستی شما هم می توانین در اینجا زندگی کنید
نه ، ما نمی خواهیم اینجا زندگی کنیم ما آمده ایم که یک عالم هویچ پیدا بکنیم.
من بهتون می گم که آنجایی که هویج دارد، آن بالا بالا ها را می بینید؟ آنجا کوه است، آنجا یک مزرعه است که فقط هویج دارد ، برین آن بالا بالاها ...

پ.ن. اگه تا حالا فکر می کردین هویج درسته نه هویچ! کاملن اشتباه می کردین ! اگه احتیاج به یه سری دلیل متقن داشتین، بیاین نازلی قانعتون کنه!

۵ نظر:

  1. سلام نازلی خوشگلم. خیلی داستان قشنگی بود . من همیشه اینجا را به خاطر تو خوشگل خانم می خونم حالا که دیگه خودت می نویسی منم واست پیغام می ذارم. نازلی فکر می کنم همون طور که به معلمت گفته بودی تو جدی جدی یه نویسنده بشی. دوستت دارم عزیزم

    پاسخحذف
  2. نازلی جونم املات خیلی خوبه ها. تقریبا بیشتر کلمه ها را درست نوشتی. فقط اگه فاصله گذاشتن درست بین کلمات را یاد بگیری حتی دیگه لازم نیست مامانت یه بار دیگه متن را اصلاح کنه و بذاره. بیبن هر کلمه ای که تمام میشه و می خواهی یه کلمه جدید بنویسی اون دکمه درازه پایین کی برد را بزن. داستانت خیلی قشنگ بود عزیزم. من همیشه اینجا را می خونم

    پاسخحذف
  3. منخیلی خشهال شدم غزل خا نوم من شماراخیلی دوستدارم
    نازلی

    پاسخحذف
  4. مریمهازیزخیلیممنون شدم عزیزممادرم به منیاد دادهاستمریم جانکهفاسله بزارممریم جان

    پاسخحذف
  5. are azizam!!! age havij khili dust dary,bayad barash bery on bala bala ha
    ke ason nist in hame rah ro raftan, ama age 1 dust khob ham rahet bashe ason mishe
    mage na?

    :)

    پاسخحذف