۱۳۸۸/۱۱/۱

امروز ، پنشنبه!


امروزما تا ساعته شش نیم خابیدیم پارسال دوستم ایل یادرجشله فاراباتهسیلی مون خابش برده بود ،
امروزماو دوستم رفتیم کباب خردیم آن جا یک هیات داشت و من و دوستم با همدیگه بازیکردیم ما با یک درخت هرف زدیم دوستم به درخت هرفها ی بد بد میزد و من به درخت هرف ها ی خوب خو ب زدم دوستم به درخت گفت که بیابه پادشا یک تیر به زنیم و من به درخت گفتم بفمایی د قربان این هم پول پنشنبه نازلی
...........................
امروز ما تا ساعت 6 و نیم خوابیدیم ، پارسال دوستم ایلیا در جشن فارغ التحصیلی مون خوابش برده بود.
امروز ما دوستم رفتیم کباب خوردیم ، انجا یک حیاط داشت و من و دوستم با همدیگه بازی کردیم ما با یک درخت حرف زدیم دوستم به درخت حرفهای بد بد می زدو من به درخت حرفهای خوب خوب زدم، دوستم به درخت می گفت بیا به پادشاه یک تیر بزنیم، و من به درخت گفتم بفرمایید قربان این هم پول
پنج شنبه - نازلی

۹ نظر:

  1. من هنوز هم با درخت ها حرف می زنم نازلی

    پاسخحذف
  2. گفتم کهم که ما دو تا مسله همیمعزیزم

    پاسخحذف
  3. نازلی عزیزم تو خیلی خوشبختی که مامانت واست این وبلاگ را ساخته که از حالا با آدمای خوب خوب دوست بشی و بتونی داستانات را برای بقیه بنویسی. قدر این مامان خوبت را بدون. راستی تو خودت هم خیلی خوبی چون خیلی چیزای خوب داری که خیلی ها ندارن. تو راز نگه داری. دلسوزی واسه دوستات و از همه مهمتر خیلی خیلی باهوشی.
    اون عکسی که کنار وبلاگته نشون می ده که چقدر هم خوشگلی. دوستت دارم خانم کوچولوی ناز

    پاسخحذف
  4. سلام دختر خاله نازلی
    من هر روز همه نوشته های شما را می خوانم و برای دوستهای دیگرم می فرستم تا بخوانند و همه دوست دارند بدانند کدام دختری هست که اینقدر قشنگ می نویسه. خوش به حالت که مامان و بابای خیلی خوبی داری. عکست هم خیلی قشنگ هست.
    دوستت داریم
    علی و الهام

    پاسخحذف
  5. سلام نازلی قشنگم. تبریک می گم وبلاگ نویسی ات رو که هر روز داره پیشرفت می کنه. سفارش منو به مامانت بکن که کمتر غر بزنه بهم. جوانیه و هزار دردسر. تو و مامان رو می بوسم از راه دور. به بابا سلام برسون.

    پاسخحذف
  6. ما بارکه ت با شه غزل جان عزیزم دوست دارم کهر چهسری تر بچه عت راببینم مادرم بهم گفت که تو یک بچه داری

    پاسخحذف
  7. مرسی عکسه تو هم خیلی خشگله عزیزم منتو راخیلی دوستدارم مر سی که باسم کامنتفرستادی عزیزمخشگلم نانازم راستی من خدم این کامنت رانوشتم من کلا س عولم ینین که من مدرسه میرم عزیزم نازلی ی مهپور

    پاسخحذف
  8. نازلی به نیکزاد۱۱/۰۳/۱۳۸۸

    مگه مادر ه من لو سهعزیزم

    پاسخحذف
  9. نازلی عزیزم ممنونم که اینقدر مهربونی و مطمئنم نی نی من از داشتن دوست باهوش و هنرمندی مثل تو خیلی خوشحال می شه. تو دختر خیلی خیلی باهوشی هستی و می دونی چیه؟؟؟ تو خیلی هم خوشبختی که این همه آدم دوستت دارند. اگه از مامانت بپرسی بهت می گه که همه دوستت دارند چون می بینم همه دارند برات پیغام می ذارن.
    راستی عزیزم منتظر داستان های بعدیت هم هستم. دوستت دارم گل دختر

    پاسخحذف