۱۳۸۸/۱۱/۴

یه بار سه تا فرشته



یک بارسه تا فرشته ی آسما نی بودندکه همیشه دوست داشتندکه باهم دیگه در آسمان پروازبکنندیکدفه یکی ازآن هاگفت که ما مگهپرنداریم چرابا پرهامون پرواز نمیکنیم یکدفه دو ومینازآنهاگفت آخه مابال ها مونیکمین پارهشده است سهومینازآن ها گفت که ماچراپیشه دکتر پا رسانمیریم آفرین دکتر پارساآن خیلی خوبددرمان می کندپس بدییمبریمسلام دکترپارسامابال هامون پارهشده است مابایدچیکارکنیم شمابا یدبه بال ها تون دارو بزنینمرسی دکترپارسابچه هاهالا ما میتوانیمدرآسمانپروازکنیم آفرین بدیی ن بچه ها بیا یین بچهها ی عزیز آفرین وای این جا چقد گردی دارد . بچه جون این ها کرن عزیزای من. اینکری ماه است . واین کیوان است . و این مریخ است . واین مشتری است . و این کره ای ست که ماتو ش زند گی می کنیم
....................................................
یک بار سه تا فرشته آسمانی بدند که همیشه دوست داشتند که با هم دیگه در آسمان پرواز بکنند، یک دفعه یکی از آنها گفت که ما مگه پر نداریم؟ چرا با پرهامون پرواز نمی کنیم ؟ یک دفعه دوین از آنها گفت: آخه ما بالهامون یکمی پاره شده است. سومین از آنها گفت که ما چرا پیش دکتر پارسا نمی ریم؟ - آفرین دکتر پارسا آن را خیلی خوب درمان می کند پس بدویم برویم .
- سلام دکتر پارسا ما بالهامون پاره شده است، ما باید چکار کنیم ؟
- شما باید به بالهاتون دارو بزنین.
- مرسی دکتر پارسا، بچه ها حالا ما می توانیم در آسمان پرواز کنیم، آفرین بدوین بچه ها بیایین بچه های عزیز آفرین ، اینجا چقدر گردی دارد!
- بچه جون اینها کره ان عزیزای من . این کره ی ماه است، و این کیوان است، و این مریخ است، و این مشتری است، این کره ای است که ما توش زندگی می کنیم .

۷ نظر:

  1. سلام نازلی جون. نکنه اسم دکترت پارسا هست و تو هم خیلی دوستش داری؟ خوشحالم که اینجا داستان می نویسی فرشته کوچولوی ناز من

    پاسخحذف
  2. akhe ke che ghashng mibini Donya ro

    پاسخحذف
  3. بال هاي من سوخته اند! نازلي! صورتم هم! همه زندگيم شايد! مي شود از دكتر پارسا براي من هم وقت بگيري؟ مي خوام پرواز كنم و برم روي يكي از همين گردي ها...

    پاسخحذف
  4. خاله محبوبه۱۱/۰۶/۱۳۸۸

    قربونت برم عسلم >D:<

    پاسخحذف
  5. نازلی به طاها۱۱/۰۶/۱۳۸۸

    تو مگه بال دری طها این کاره خیلی خوبیاست که تو به همه کمک می کنی عسلن تو می دانی که من از کجا فهمیدم مادرم بهم گفت طها جون عزیزم

    پاسخحذف
  6. نازلی به محبوبه۱۱/۰۶/۱۳۸۸

    هو هو مرسی خاله مهبوبه هوهوراستی بچت خوبه عزیزم من تو را دوست دارم عزیزم هوهونازلی

    پاسخحذف
  7. خاله محبوبه۱۱/۰۶/۱۳۸۸

    هو هو بچمم خوبه گلم

    پاسخحذف