۱۳۸۸/۸/۳

فواید پر حرفی!


نازلی می تونه بی وقفه حرف بزنه و چرت و پرت و تکراری هم حرقف نزنه! با دقت کلمه ها و جمله بندیهاش رو انتخاب میکنه و وقتی حرفی برای گفتن نداره شروع می کنه به آواز خوندن و انصافن هم صدای قشنگی داره.........

به موضوعات مختلفی فکر می کنه و بعد شروع می کنه به تحلیل اونها ، اون هم با منطق خاص خودش! مثلن درباره ی فواید خوندن دعای فرج!که تازه مدیرشون سر صف براشون گفته، یا اینکه چرا نباید مورچه ها رو کشت، یا بهترین شیوه های برخورد با همکلاسی بی ادبش (شانیار) چیه، مرتب و بی وقفه حرف می زنه....من که هیچ، بیچاره راننده ی سرویس شون که مجبوره بچه پر حرف منو تحمل کنه!

راننده سرویس پارسالش برای اینکه نازلی کمتر حرف بزنه اون رو تنها جلو می نشوند، راننده ی سرویس امسال، راه دیگه ای رو در پیش گرفت، اون به بچه ها گفته بوده هر کی بیشتر حرف بزنه بعد از همه می رسوندش! یه بار دخترک بیچاره ام به خونه که رسید گفت مامان لبهام به هم چسبیده از بس حرف نزدم!... ترفند راننده ی امسالی داشت کم کم جواب می داد که نازلی جدیدن بهش پاتک زده!

دخترکم به یه تحلیل جالب رسیده. چند روزیه که می گه بهتره بیشتر از همه حرف بزنه چون اونوقت آقای راننده، اون رو بعد از همه می رسونه و اون، هم می تونه بیش از بقیه شهر رو ببینه هم ،می تونه بیشتر از بقیه با آقای راننده حرف بزنه!

۲ نظر:

  1. محبوبه۸/۰۳/۱۳۸۸

    الهی قربونش برم
    این یکی رو به خود خودت رفته

    پاسخحذف
  2. جااااااااااانم :::::::: ))

    یعنی تو فقط تصور کن بچه ام چه حالی میکنه که دور شهر بچرخه و در عین حال رسالت مهم حرف زدنشو انجام بده :دی

    حیف تهران نیستی وگرنه با کمال میل حاضر بودم راننده سرویسش بشم : )

    پاسخحذف