۱۳۸۸/۸/۶

تهاجم فرهنگی!


حادثه ی اول:

سلامن علیکم ....سلامن علیکم....

دیدیری دیم دیم ....دیدیری دیم دیم

( با پس زمینه بشکن با هر دو دست و چرخش سریع باسن به سمت راست و چپ!)

جواااااااااان ایرانی سلاااااااام!

اینجا تهران شبکه ی جوان...

حادثه دوم:

نگو خوبیت نداره با من باشی

نگو خوبیت نداره تنها باشی

نگو خوبیت نداره با من باشی

خوبیت نداره

عاشق چشام شی

عاشق چشای مسسسام( نمی دونم این کلمه چی می تونه باشه!) شی

من خودم یار دارم

یار با وفایی

اونم عاشقم شد

با یک نگاهی

.........

حادثه سوم:

(صدای آوازش توی راه پله پیچیده!)

دوست دختر من

نازه

دامنش چه کوتاهه

دوست دختر من نازه...

دوست دختر من موهاش چه کوتاهه

:

بعدی:

تو ایده هالی

خیلی با حالی

تو بی نظیری

تو ارژینالی...

( اورژینال رو با لهجه ی محشر انگلیسی می گه !)

بعدی تر:

انقد ( مامانی ببخشید این جا یه حرف بد زده ها...)

خر نیستی که بخوای منو ول کنی... ........

...........

همه ی این حوادث نتیجه ی داشتن یه راننده ی سرویس جوون با موهای سیخ سیخیه ! که سلیقه ی موسیقاییش اینجوریاست!

۳ نظر:

  1. Zohre chera nemigi tabadole Farhangi? nakone to ham az bikari khoone mishini rahim pour azghandi goosh mikoni

    پاسخحذف
  2. به‌ت عاشق‌م و همون‌قدر زیاد که تو در بوسه‌هات و از ته دل‌تر...

    و عاشق این پیدا کردنام

    در منی مدتی دوباره، از فیس بوک، از شلوغی‌هایی که 10سال پیش رو زنده می‌کرد، از گوشه‌های بریده‌بریده‌ی روزنامه‌ها که برای هم نوشته بودیم....
    مدتیه تو سرمهبذارم تو وبلاگ‌م و می‌ذارمپیش از آن‌که دراشک غرقه شوم

    ممنون که چیزی گفتی. ممنون که دیدی‌م و دیدم‌ت

    باش، و به نازلی بگو سخن بگوید

    پاسخحذف
  3. ناشناس۵/۱۱/۱۳۸۹

    عاشق چشای مسسسام شی
    یعنی عاشق چشمهای مست و سیاهم بشی
    مرسی
    تشکر میکنم از وبلاگ قشنگ و نازتون

    پاسخحذف