۱۳۸۸/۸/۹

کمردرد



از دیشب کمر درد دارم امروز یه آمپول زدم و یه عالمه هم دارو دارم استفاده می کنم،وحشت می کنم از اینکه بشم عین این زنهایی که همیشه از همون سنین جوونی از کمردرد می نالن...

به خصوص که دکتر گفت اینها می تونه مقدمه دیسک کمر باشه...

حالا من با یه کمر درد شدید که ضروریه استراحت کنم یه فسقلی هیجان زده پر انرژی هم دارم... که مدام برام آب میاره تا مثلن حالم بهتر شه و بعد می شینه کنارم به حرف زدن و یهو انقدر هیجان زده میشه که یادش می ره من اوضام چه جوریه و می پره روی کمر و شکمم و من بیچاره که کمردرد سرعت عملم رو گرفته، تا بیام جاخالی بدم، پدر کمرم در اومده و تموم شده و رفته....

بعد نازلی می مونه با یه عالمه ناراحتی و تاسف و برای اینکه دلم رو به دست بیاره می دوه و باز برام آب میاره و من با این کمردرد وحشتناک که تکون خوردن هم برام سخته، روزی صد بار باید پاشم برم دستشویی....

۱ نظر:

  1. سلام امیدوارم حالت خوب شه و به نازلی برسی . ولی حالا خودمونیم نازلی شیطون بهت کمک می کنه تا کمرت دردش خوب شه یا فقط یرات آب می اره.

    پاسخحذف